16.6.08

En lektion i svenska kanske?

Jaha. Nu har jag gått och förlagt sladden till min kamera. Jag har dessutom sinnesjukt ont i min nacke (åkte på en smäll på matchen igår), jag har dåligt samvete för all chokladmoussetårta jag smällde i mig på kalaset och jag är på allmänt dåligt humör. För att inte låta detta gå ut över någon annan (läs: min sambo), har jag nu stängt in mig i sovrummet. Med min dator och senaste numret av Allas. (Nej jag har inte gått med i PRO, jag gillar bara att lösa korsord om sommaren).



Men nu har jag hittat nåt att garva åt. Jag är inte särskilt förtjust i Pernilla Wahlgren. Och jag tycker det var hemskt kul, när jag upptäckte att hon nog inte gick på svenskalektionerna i skolan. I alla fall inte när man lärde sig att stava till "tjeck" och "intekt".

Inga kommentarer:

Besökare