19.6.08

It´s Thursday, it´s raining!!

Dagen efter nederlaget. Jag var inte ens besviken. Det kändes nästan väntat. Så nu tar vi nya tag! Jag sparar min Sverige-tröja till OS - där kanske vi kan vinna något i alla fall!

Jag har lyxen att vara ledig resten av veckan. Vaknade i morse med världens ondaste hals. Min kropp blir alltid sjuk när jag ska vara ledig mer än två dagar. Jag har ju inte tränat på evigheter och igår lovade jag att gå på combat ikväll. Det är bäst för det här halsontet att det går över tills dess, annars kommer jag, resten av mitt liv, får höra att jag är lat. Suck.

Inleder dagen med fika med en sommarlovsledig vän (lärare) och sedan ska runt hela stan och leta möbler med syrran, som flyttar hemifrån vid månadsskiftet.

(Ingen sladd återfunnen. Fan också).

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag vet ett ställe där man kan köpa en sladd....

Anonym sa...

Tack :). Jag älskar ginas kläder det är helt sant många, många andra har en precis likadan klänning men så är det. Vart köper du dina kläder?

Maria sa...

Josefine: jag vill inte köpa!! för jag lovar att jag kommer hitta min gamla då.. men var isf?

Malin: haha, ja ibland på gina, en hel del på second hand och resten, tja det blir ju i affären jag jobbar... så jag är ju inte helt opartisk i frågan... ;) men jag kommer ju iaf från borås, därifån gina kommer!! ;-) kram

Besökare