17.6.08

Smärta i min arma kropp

Kamerasladden är ännu ej återfunnen. Så det blir inga roliga bilder idag heller. Tur att detta inte är en modeblogg... Träningsvärken är dock ihållande. Visste ni att man kan ha träningsvärk på ovansidan av fötterna? Det visste inte jag heller. Tills igår. Nästa gång jag ska spela en division tre-match, får jag nog ha sprungit lite fler varv runt Ramnasjön först.

Jag har varit på derby efter jobbet idag. Vårt Dalsjöfors mötte ärkerivalerna Byttorp på ett soligt Ramnavallen. Min kära syster är tyvärr skadad och satt på läktaren. Tråkigt, men desto roligare var att vi vann med 3-1. Så obeskrivligt härligt. Det är sjukt mycket prestige i en sån här match. Min kära mamma tyckte även att det var väldigt roligt, att basunera ut för hela läktaren att jag ska till naprapaten i morgon, till följd av söndagens fotbollsmatch. Haha. Det är min kära mor det.

Inga kommentarer:

Besökare