10.6.08

Mackbruttan

Bilden är tagen 2004...

Jag har ju inte följt upp min lilla rad av inlägg om de jobb jag haft. Vi låter den här bilden tala för sig själv. Det fanns en tid då jag var en bensinmacksbrutta - och det var inte helt fy skam ska jag säga. Jag är grym på att fyll på olja och spolarvätska, kan byta lampor, pumpa däcken och fixa säkringar... Dessutom blev jag grym på att äta för mycket nybakta bullar, kokta korvar och andra diverse onyttigheter. Jag var hela tiden övertygad om att mina arbetsbyxor krympt när jag torktumlat dem... Lura sig själv kan man ju alltid! Det räckte att sluta på macken, så försvann kilona... Men lycklig var jag ändå när jag arbetade där! (Snygga skor man hade också...)

1 kommentar:

jess sa...

men hur söt var du inte då?? Shell's piffigaste bensinmacksbrutta! :)

Besökare