12.10.09

Boyfriend




Jag är väldigt sugen på ett par jeans med "boyfriend fit". Alltså inte en renodlad baggymodell, utan ett par jeans som ser ut att vara snodda av pojkvännen. En del kan ju låna just av honom, men min kära och jag har inte precis samma storlek.

De översta kommer från Vero Moda. Fram är de perfekta, men baktill tycker jag att fickorna är för små och sitter för högt upp. Men jag har ju inte sett dem på i verkligheten, så man vet ju inte. De nedanför hittade jag på Only's webshop för butiker. Gillar inte sömen på bakfickorna, men trots små missar här och där är det annar något i den här stilen jag tänkt mig.

2 kommentarer:

Elin sa...

Jag hade samma storlek som Bassen när vi blev tillsammans, planerar att ha det till sommaren igen :)
0,5 kg ner den här veckan :)

Maria sa...

bra syrran! själv har jag gått upp ett kilo...

Besökare