8.10.09

En massa prat

Promenad, godisfrossa, städning, tvätt, läsa lite bok, dricka en kopp kaffe, städa lite mera, spana lite bloggar, dricka en kopp kaffe till - ungefär så har min dag sett ut.

Jag tänkte lite på det här med mig och lathet. Kom fram till att jag är förbannat lat - så länge jag inte får betalt - för då jävlar. I jobbet är jag väldigt driftig men på fritiden avskyr jag att anstränga mig i onödan.

Ett undantag är dock träning. Har ju som sagt promenerat och om ett par timmar blir det Afro Powerdance, följt av ett boxpass med b-friend. (Jag har läst på trendiga bloggar att man kallar dem så, och jag måste ju hänga med i trenderna, så att jag inte tappar min coola image).

En sista sak. Den här bruden har kommit att bli en favorit. Jag har min älskade och bästa pappa att tacka för detta.


Inga kommentarer:

Besökare