14.10.09

Shoeissue

När vi var i Stockholm i augusti köpte jag de här beige pumpsen. Kände redan när jag satte på mig dem på hotellrummet senare på kvällen, att något inte stämde. Trodde dock att det hade att göra med alkoholintaget, som startade redan innan lunch den dagen, så jag körde på. Hemma, ett par veckor senare, precis innan vi skulle på bröllop, upptäckte jag att klacken var på väg att släppa. Med dessa rödvin-och gräsfläckiga skor som såg rent ut sagt förjävliga ut, samt utan kvitto, smög jag skamset in på Din Sko och visade upp den lösa klacken. Tjejen i kassan flinade och gav mig ett par nya. Dessa har jag använt två gånger och de har lossat i klacken de med. Så nu har jag pratat med dem och ska få ett tillgodokvitto.

Jag är väldigt sugen på ett par liknande de som Emma och Elin har (Topshop) och Charlotte på Glitzy (Skonamig.se), men båda är slutsålda. Spanade in om Din Sko nu hade något alternativ, och det enda någorlunda är de längst ner. Men. De ser 1. obekväma ut 2. har för spetsig tå 3. är i fuskmocka som ser billigt ut


Fortsättning följer...


Inga kommentarer:

Besökare