11.10.09

Så himla skön söndag

Godkväll mina kära! Jag har haft en helt igenom lovely dag denna söndag. Sovmorgon utan någon väckarklocka som fick bestämma. Lång och god frukost, och lite småstäd hemma. Satte igång ett bullbak och fick sedan väldigt bråttom när jag insåg att jag kollat fel på tiden för Afro Powerdance-passet jag bokat mig på. Det började en timma tidigare än jag trott, så därför står jag här i träningskläder och penslar mina bullar, haha. Goda blev de i alla fall!


Japp, jättefint med gipskiva istället för kakel, men den här veckan ska vi ta tag i vårt orange kakel...
Onyx nya anläggning vid Knalleporten, har än så länge inte många konstaterade minus på listan. Men några enstaka finns och ett stort sådant är att fläktarna inte installerats i gruppträningssalarna än. Vilket medför att man svettas som en galning efter bara några minuter. Så även på dagens danspass där svettdropparna skvätte åt alla håll. Grymt roligt var det i alla fall! Direkt efter träningen åkte jag till svärmor som serverade god mat (som vanligt) och jag passade på att bjuda på mina nybakta bullar, eftersom vi glömde bort att baka förra söndagen på Kanelbullens Dag. Kan meddela att de gick hem hos både vuxna och barn...

Nu ska jag snart hoppa i säng, börjar ju alltid lite tidigare på måndagmorgnarna. Hoppas ni alla haft en superhelg!

Inga kommentarer:

Besökare