28.10.09

Godmorgon

Idag har jag blå naglar =)

Godmorgon! Till skillnad från gårdagen, känner jag mig idag väldigt trött och har fram för allt väldigt ont i kroppen. Ingen dålig eller farlig smärta, helt enkelt bara vanlig träningsvärk, men ändå...

Dansen igår var grymt kul, en ringrostig Maria hängde med bra, ända tills alla fyra block skulle sättas samman. Blev helt lost, men efter en kort vätskepaus var jag med på banan igen. Det är synd att jag bara kan gå varannan vecka på det passet.

Duschade snabbt efter träningen och svirade om till underställ och reflexväst, åkte hem till morbror och gick på krispig kvällspromenad med honom och hunden. Satt och drack kaffe och babblade i en hel evighet så när jag kom hem klockan elva var jag helt slut! Snacka om att jag höll igång hela dagen igår.

Nu är det dags för frukost, innan jag ska iväg till stan för några ärenden innan jobbet. Vi ses lite senare!

Inga kommentarer:

Besökare