13.10.09

Smärta


Nu är jag sjukt irriterad. Igår hade jag som sagt lite krampkänningar i vaderna, efter söndagens dansträning. Idag är det ännu värre. Jag fick liksom kramp när jag gick nedför trappan ut till bilen i morse.

Snackade med syrran och som de fotbollsspelare vi är/var så gjorde hon mig påmind om hur mycket inflammerade vader/benhinnor kan ställa till det. Jag skriker liksom högt så fort nån petar på min vad. Bara att inse att det får bli styrketräning för överkroppen idag, istället för dans. Suck, jag som har kommit igång så bra med förbränningsträningen. Men en lugn promenad ska jag nog klara av i alla fall.

Nu sitter jag med ett par turkosa gamla knästrumpor med isande vader som jag just masserat in med gamla trotjänaren Tigerbalsam.
Snyggt som fan.

Inga kommentarer:

Besökare