27.10.09

Underbara, älskade liv



Vaknade upp klockan åtta med ett sådant fantastiskt energiflöde i kroppen! Har sedan dess gått i ett positivt rus och fått massor av bra saker gjorda. Jag kände det på mig igår kväll, jag kände att det här kommer att bli en riktigt bra dag. Åh, jag kan njuta av och älska livet så mycket ibland att jag blir alldeles varm.

Den här låten får mig tårögd av glädje. Den för tankarna till min och Bundis' fantastiska kväll på Stockholms Stadion den 22 augusti i år. Etthundratjugo minuters lyckorus och det här är en bra påminnelse. Älska Coldplay och älska Darin's fantastiska version.


Snälla du som läser, ta vara på livet och njut av de små vardagsstunderna. Det är så enkelt som man säger - livet är alla de dagar som går. Red ut konflikter, tala om för dina nära hur mycket det betyder, våga gör galna saker, stanna upp och uppskatta saker som en kotte i skogen, en kopp rykande kaffe, ett barn som skrattar, en kollega som drar ett skämt. Allt detta berikar ditt liv och gör dig till en lyckligare människa. Det finns något positivt i allt. Kärlek till er som följer min blogg. Jag uppskattar er

Inga kommentarer:

Besökare