25.10.09

Svisch


Nog för att helger har en tendens att gå fort, men den här - vad hände? Tyckte jag knappt hann släppa fredagens rödvinsglas ur handen, innan jag hamnade här framför datorn på söndagskvällen.

Har jobbat varje dag den här veckan, trots det känner jag mig oförskämt fräsch. Bara en dag till, sen är jag ledig. I morgon blir det löpning på bandet och sedan box, ska bli skönt att röra på sig ordentligt, då jag inte tränat sedan i onsdags.

Nu har vi druckit ros-te. Det smakar skit och fan. Men jag köpte det för att det var en fin förpackning och de senaste veckorna när vi druckit te, har Berra sarkastiskt och retsamt frågat mig vilken sort jag vill ha. Då har jag svarat någon annan sort än just denna, varpå han har sagt med ett leende: "vill du inte ha ros-te?".

Idag kände jag att jag var tvungen att ta tjuren vid hornen och börja beta av det där jävla téet så att det tar slut någon gång. Med mycket honung och mjölk så känner man nästan inte smaken. Men bara nästan.

Kan dock varmt rekommendera Pukka-téerna då de andra sorterna vi köpt varit goda. Även om förpackningarna inte är så snygga som den här rosa, förstås.


Inga kommentarer:

Besökare