28.11.09

Hangover

Goddag på er! Just nu sitter jag i myskläder, i soffan hemma hos mamma och pappa. Berra skulle på afterwork igår, så jag bestämde mig för att åka ut till mina föräldrar och sova där.

Vi hade en jättemysig kväll! Hejade på Mariette (och mamma lite på Tove), pratade, lyssnade på bra musik och drack gott. Lite för mycket gott, för idag är jag så förbannat bakis. Och jag vet att jag inte är den enda... Rött vin, vitt vin, whiskey, glögg, päronvodka - you name it...

Så nu känner jag att jag hamnat lite efter i dagsplaneringen. Får se till att rycka upp mig lite, ska ta och svänga ner till seconhandbutiken innan den stänger klockan ett.

Tog förresten sprutan igår och det gick utomordentligt bra. Ingen feber, och hade jag fått det så dövade jag väl den så bra med alkohol igår att jag inte kände av den! Lite öm på armen bara. Vi ses snart!

Inga kommentarer:

Besökare