24.11.09

Skit också!


Ännu en dag. Kämpar för att komma in i vardagen, det går jävligt segt alltså. Jag fattar inte vad det är med mig! Jag brukar alltid vara så full av energi, positiv och glad! Idag var tredje dagen av fyra som jag sovit till klockan 12. Jag kan säga att det är de enda tre dagarna på hela detta året, som jag sovit så länge!

Orkade knappt fixa en frukost, men det gjorde jag tillslut vid halvettsnåret. Nu har jag suttit och spanat igenom blogglistan, i hopp om att finna inspiration. Det känns faktiskt lite bättre nu.

Så nu ska jag hänga tvätt, ta på mig träningsskorna och ta en rask promenad för att köpa tvättmedel och lite annat. Sen sitter jag och ojar mig över det här med sprutan. Alla verkar ju bli dåliga efteråt! Så därför funderar jag på att vänta med att ta den till onsdag nästa vecka. För jag är ledig på torsdagen. Eller om jag ska ta den på fredag. Men hur fan ska man hinna det när man jobbar 9-18? Och tänk om jag hinner få Svinis och kolavippa innan dess?

Ja ni hör ju hur positiv jag är. Vad hände med viljan från gårdagens inlägg, kan man undra?

3 kommentarer:

Sanam sa...

Men Mia viljan finns ju där, den hörs i bakgrunden!;)Kan bara prata uifrån mina erfarenheten men det som iaf gjorde mig oftas trött efter mina resor var dels jetlagen men även de alla minnen man ständigt satt och tänkte på och begrundade och tänkte på efteråt. De vackra, svåra underbara, roliga sorliga, speciella, tokiga och helt fantastika minnen man fått under en sån resa.

Men som sagt ge dig själv lite tid att landa så kommer du vara lika pigg och gla och go :D

kram kram och puss

Anonym sa...

Hört talas om Jetlag? Det borde vara omvänt från mej, när jag varit i Kina är jag superpigg på morronen men dödstrött klockan 8... Det tar några dagar, stå ut!!
Kram från moster

Maria sa...

Sanam och moster: tack va snälla ni är =) jag förstår att det säkert är naturligt, jag är bara inte van att vara såhär trött! Får väl helt enkelt stå ut ett par dagar till =) kram till er båda!

Besökare