1.11.09

Slö


Efter en skön söndag, sitter jag och svullar med chips, ölkorv, scones från frukosten och O´boy. Fin kombination va?

Idag var jag lat och sket i träningen. Svärmor gjorde pannkakor åt sitt barnbarn, så istället passade jag på att hålla mig framme. Kändes som jag hade pannkakor upp i halsen efteråt. Men gott var det!

Och nu sitter jag alltså här. Förbannat nyttig avslutning på veckan och det värsta är att jag kommer få jobba som en jävla gnu de sista tre dagarna innan vi åker för jag har en miljon saker att fixa innan dess. Så jag får nog vara nöjd om jag hinner med ett par promenader eller nåt styrkepass.

Nu ska vi se film. Antingen blir det Djävulen bär Prada, eller På smällen. Bra filmer båda två. Dock har jag sett förstnämda fyra gånger redan. Men åh man blir ju så inspirerad varje gång man ser den!

Inga kommentarer:

Besökare