24.11.09

Materialisten i mig









Lyckades rycka upp mig framåt eftermiddagen idag. Gjorde ett röj och packade upp alla väskor, dammsög och städade. Jag lämnade hemmet skinande rent, och det var underbart att komma hem till, men på något vänster hade vi lyckats slänga prylar och grejer precis överallt sedan i fredags.

Nu är det fint här hemma, jag har tränat ett roligt danspass, vi har varit och handlat och precis kollat en film. Tror faktiskt att jag känner mig lite trött (tack och lov för det!), så jag ska hoppa i säng snart. Kanske jag kan gå upp klockan åtta i morgon?

Men först blir det lite bloggkoll. Satt och inbillade mig själv på semestern att jag från och med nu ska sluta vara tokig i kläder, väskor och skor och spara alla pengar till nästa resa. Det kan jag ju glömma... Efter eftermiddagens bloggkoll har jag mer cravings än på länge. Så många fina väskor, skor, klänningar, byxor...
Klänning H&M, skinnjacka Vero Moda, väska och blus YSL, boots Belstaff, väska Balmain, jeans Acne.

Inga kommentarer:

Besökare