25.11.09

Klart slut


Tionollnoll.

Då gick jag upp i morse. Det blev inget med klockan åtta alltså. Men jag kom iväg till jobbet, och dagen gick fasansfullt fort. Hade packat träningsväskan, men det blev inte mycket med det, för när klockan slog stängning på gymet, var jag fortfarande kvar på jobbet.

I morgon blir det upp tidigt, sedan ska jag ha mys med min bästa K, blir afterwork efter jobbet. Öl och tjejsnack! Nu måste jag sova... Blev inte mycket bloggande idag, inte ens en outfitbild på mina nya fina haremsbyxor. Berra tycker att jag är skitful i dem, särskilt som jag bär dem lite högre upp i midjan. Och det är väl inte de bästa brallorna att dra på sig om man ska samla pluspoäng hos det manliga könet. Men jag känner mig ball i dem, så det så.

2 kommentarer:

Pia Wester sa...

Vad är det med karlar och haremsbyxor? Dom skriker högt, alternativt kräks, om man visar sig i såna. Jag älskar dom! (Byxorna alltså :-).

Maria sa...

Haha ja jag förstår inte heller...

Besökare