5.11.09

List


Bästa promenad: Min skogsrunda här hemma i samhället

Spelar: Min nyfyllda iPod (tack syster)

En bra gå bort-present: En tavla som jag målat själv

Favoritlyxartikel: Lyxar inte så mycket med materiella ting, det finns annat i livet som är lyx för mig

Läser just nu: Inget, men har köpt åtta nya pocket som jag ska ha med mig på semestern

Läser helst: Chicklit, blandat med böcker som får mig att tänka efter, som Alkemisten

Favoritråvara: Fräscha grönsaker

Favoritfärg: Att ha på mig: svart Som jag blir glad av att titta på: rosa

Favoritskor: Dagsformen avgör. Höga klackar, Converse, bekväma boots...

Klädkonto per månad: Oerhört varierande i år. Sedan vi bokade resan har jag hållit igen, men annars, ca 3000 kronor.

Dricksprocent: På känn

Modeförebild: Åh det beror verkligen på, men jag blir som alla andra väldigt inspirerad när jag ser på SATC. Tv och film i allmänhet gör mig inspirerad, men även människor på stan. Jag har inte någon särskild person som favorit.

Motionerar: Två till fyra gånger/vecka, sen går jag ju några kilometer varje dag på jobbet också =)

Mest överskattade affär: Gina Tricot (otippat svar, va?)

Det dyraste jag har köpt: Min bil

Favoritprodukt på Systemet: Rödvin

Favoritprodukt på Apoteket: Locobase Repair för torra läppar.

Bästa fyllekäket: Mos med lingonsylt

Lyssnar på: P3

Bästa förfestmusiken: När Berra och jag gör oss klara för fest och han drar på nån gammal hiphop-dänga som jag var alldeles för ung för att lyssna på när det begav sig.

Senast gnolade: Fibes Oh Fibes & Kim Wilde, Run to you eller vad den heter

Mitt sämsta köp någonsin: Något av alla de tusen par skor som varit så obekväma att de bara gått att använda på fyllan

Dansar helst till: Gamla klassiker och andra töntiga låtar

Senaste impulsköp: Oj, jag funderar men jag har varit oerhört eftertänksam vad gäller inköp det senaste... Men idag lyxade jag till det och gick in ensam på ett kafé, åt en räkmacka och drack en latte, läste tidningen och bara myste. Det var impuls!

Senaste secondhandfyndet: Grejer till hemmet

Fulaste klädfärg: Konstiga gröngula nyanser

I dvd:n: En Johan Falk-film

Användbar pryl: Datorn

Mode jag aldrig vill se igen: Det vågar jag inte säga, med tanke på att jag själv gillar axelvaddar just nu. Man ska nog aldrig säga aldrig...

Värsta huvudbonaden: Truckerkeps

Bästa huvudbonaden: Hatt och basker

Favoritaccessoar: En snygg klocka. Synd bara att jag inte har någon...

Bil/Transportmedel: Fiat 500

Återvinner: Papper, tidningar, pappersförpackningar och kläder

Hejar på: Mig själv

Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Åker inte kollektivt

Inga kommentarer:

Besökare