10.12.09

Äh fy vilket påklistrat leende. Det jag ville visa var den fina koftan med markerad axel. Kostar 359,95 och gör sig inte på den här bilden. Ja det kändes verkligen som att det var nödvändigt att publicera det här fotot. Men i alla fall.

Min dag har varit bra. Körde 4 km på bandet. Tog programmet som går plant och sedan uppför, i sex olika steg där det blir mer lutning för varje uppförsbacke. Tufft som satan, min kondis har försämrats oerhört den här månaden. Sen blev det mage, bröst (min hatmuskel att träna) och lite axlar. Jobbade från halv nio och tolv timmar framåt, men det kändes som en investering i morgondagen, då vi känner oss mycket väl förberedda för helgens anstormning.

Nu sänker jag en folkbärs och försöker lugna ner mig så att jag kan komma i säng snart.

1 kommentar:

Pia Wester sa...

Man måste kämpa med sina hatmuskler, det blir som en extra utmaning! En vacker dag kan dom vara favoritmuskeln :-)

Besökare