8.12.09

Busy


Att fylla en dag med aktiviteter är verkligen inga problem. Efter träningen slängde jag i mig en sallad från ICA Maxi - helt okej faktiskt - och åkte en sväng till min morbror. Åkte hem och drog ett varv med dammsugaren, sopade trappen från löv, slängde in en maskin tvätt och bytte till nya ljus i hemmets en miljard ljuslyktor.

Nu har jag suttit begraven i julpyssel hela kvällen. Jag kan dessvärre inte avslöja vad eller visa några bilder, för jag vet att mottagarna läser här ibland... Men jag kan säga att det blir väldigt fint i alla fall!

Köpte ett nytt nagellack från Depend idag när jag var på Maxi (tur att vi inte handlar där i vanliga fall, då hade jag blivit ännu fattigare). Så det har jag tänkt hinna måla på nu på kvällskvisten! Nr 170 var det jag köpte, men det ser inte alls ut som på bilden. Det är inte alls så blått i nyansen, utan mer grått.

Inga kommentarer:

Besökare