7.12.09

Seriöst

Nu måste jag fan se till att bli min egen inspirationskälla.

Jag har tränat en gång sedan vi kom hem. EN GÅNG. Under all kritik. Jag tränade fasen fler gånger under veckan på kryssningsbåten än jag gjort hemma nu. Jag har helt enkelt prioriterat annat och det är inte likt mig.

Satt och spanade bilder från förra årets julfest. Tjejen till vänster - en mycket vältränad brutta dök upp - och det visade sig vara jag. De där armarna är trimmade. Det är inte mina idag... Jag skulle så gärna vilja köra box en dag i veckan igen som jag gjorde förra hösten. Syrran kan inte du börja på Onyx? =) Behöver lite pepp och någon som är fokuserad!

2 kommentarer:

karin. sa...

Vilken syrra syftar du på? ;) Så fort jag bosätter mig i stan så är jag där!

Maria sa...

Jag syftade på dig för Elin har väl kort på Friskis redan?

Besökare