2.12.09

Godkväll



Outfiten blev utan skor, för batteriet hade dött och jag orkade inte ta på mig dem igen när det väl laddats en stund...
Den här dagen har gett bra energi. Jobbade mellan nio och sju och åkte sedan och handlade lite. Darling gjorde sallad som vi just smällt i oss. Tänk att lite ruccola, spenat, tomater, gurka, fetaost ihopblandat med en skvätt olja och oregano kan vara så gott! Det skulle jag kunna äta varje dag.
Och det behöver jag nog nu med tanke på att det är åtta dagar sedan jag tränade. I morgon ska det bli ändring på det i form av Afropowerdance. Saknar träningen varje gång jag kommer ifrån den. Men de senaste dagarna har jag prioriterat annat. Men nu jäklar! Ser fram emot en ledig dag - och hoppas på sol och minusgrader även i morgon!
Har ny klänning och även nitarmbanden är nyss inhandlade. Vero Moda och Pieces. Inga överraskningar direkt. =)

Inga kommentarer:

Besökare