9.12.09

Skomani


Jag bytte mina pjäser från Din Sko till de som är på översta bilden här. Det var fel på spännet i de första och när jag skulle byta hade de fått in dessa som kändes bättre och mer användbara eftersom de inte är öppna i tån.

Såg just dessa bilder på Elins blogg och de skorna som är underst på bilden är vad jag är på jakt efter. En ankelhög sko med lagom hög klack som går att jobba i. De på bilden kommer från Gardenia, men jag gillar inte att dragkedjan är silverfärgad, jag vill ha den svart och mer neutral. Jag vet att Scorett har ett par snygga för 1099:- men jag funderar på att köpa originalet från Acne för 3000:-. Bättre att spara en månad till och köpa det man verkligen vill ha... Inte likt mig att resonera så, men jag är ju 25 år nu, dags att bli vuxen, haha.

Inga kommentarer:

Besökare