9.12.09

Onsdagen

ÅH vilken fantastisk outfitbild. Eller åtminstone ett bildbevis på att jag lever. I kassen ligger fortsättningen i mitt lilla julpysselprojekt som jag fullkomligt gått upp i!

Nu ska jag snart hoppa i säng så att jag får bästa förutsättningarna för morgondagen.

Träning på morgonen sedan jobb och när arbetsdagen är avslutad åker jag och köper en god flaska rödvin. Handlar lite mat och åker sen hem och fortsätter mitt julpyssel, lyssnar på mina favorittjejer Melissa Horn, Paloma Faith och Amy MacDonald och bara njuter av att få vara själv en hel kväll!

Tydligen är det julfest även på fredagfen för sambon och sen ska han jobba på lördag. Kanske får jag åka hem till mamma och pappa på fredag kväll igen? Titta "På spåret" och bara ha det gott. Mina föräldrar är verkligen de bästa i hela universum, jag vore halv utan dem!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mamma och pappa hälsar välkommen!

Besökare