21.8.11

Nytt på tapetfronten

När vi flyttade in i huset för drygt två år sedan, valde vi tre fondväggar, samtliga är måttbeställda digitaltapeter från Mr Perswall. Att jag ett par år senare skulle arbeta med att sälja sådana, var ju inget jag visste då! I förra veckan kom deras senaste kollektion "Communication" och jag är verkligen imponerad! Äntligen en kollektion där jag tycker att man använder det digitala trycket till sin absoluta fördel. Själv är jag inte så mycket för foton på amerikanska storstadsmiljöer eller skogsmotiv, jag föredrar fiktiva mönster och konstliknande motiv, där någon har skapat och varit lite kreativ. Det tycker jag verkligen att man lyckats med i "Communication". Gå in på hemsidan, välj en tapet och tryck sedan på "Skapa tapet", så kan du skriva in måtten för just din vägg och se hur det kan se ut. Ett tips är också att man inte behöver ha tapeten på en hel vägg, utan kanske bara på en del av väggen.













Bilder: Alla bilder är fotade av mig ur kollektionsboken "Communication".

Inga kommentarer:

Besökare