16.8.11

Svenskt







På torsdag kommer den nya Ikea-katalogen! Jag hittade lite smygtittarbilder och det ser onekligen ut att komma en hel del spännande nyheter. Idén med en hylla över fönstret i kombination med en golvhylla gillar jag väldigt mycket. Jag hade gärna haft en sådan lösning i köket. Ironiskt nog har de exakt de stolarna som vi har i köket, så det känns som hämtat ur ens eget hem. Även den vita vägghyllan i badrummet skulle kunna passa i vårt minimala badrum. Jag saknar verkligen förvaring i badrummet och den ser ut att kunna fungera. Spännande höst på IKEA helt enkelt!

Bilder från Karinas Inspirationsblogg.

3 kommentarer:

Gilla Yoga sa...

Jösses, vilken drömvecka! Först nya pysseltidningen och sedan IKEA-katalogen. Ett eldorado för fixar-flickor som oss =)

Hugs & kisses!

Maria sa...

Tror du jag precis flög upp ur soffan eller?! Jag hade ju GLÖMT att köpa tidningen! Men nu sitter jag här med den och känner mig lugn ;) Ja det är verkligen inte klokt vilken vecka det här är!! Puss på dig

Bundis sa...

Åhh vad fint!! nu blev jag med sugen som fan=) kramis

Besökare