15.8.11

Tre tankar en måndagkväll

En blandad kompott med bilder som får mig att tänka på följande saker:


Att vi fortfarande inte har hittat en trasmatta till köket. Vi behöver en av både visuell och praktisk anledning. Den här hade passat bra.


Att det här var kul idé på hur man kan pimpa en byrå. Jag hade personligen inte valt de handtagen och mönstren, men det är ju det som är det fina med inspiration. Att man kan plocka de bitar som man gillar och sen göra sin egen grej utav det.


Att vi har en gungstol som är väldigt lik den på bilden, som står nere i källaren och väntar på att bli omhändertagen.

4 kommentarer:

Emelie sa...

Underbar gungstol och vackra billder.oranget riktigt snyggt även om jag inte kommit till att börja avända mig av det. Gillar de där rosa, ljusgröna osv färgerna haha. Jag vågar mer en vacker dag. Har du gjort ditt doft ord nu? Vill med! Vill se mer bild.
Kramkram

Emelie sa...

En sak till förstår mig inte på föränfdringar att göra på bloggen, korten e alltid svårast att få på rätt plats utan att behöva sitta i timmar. Ramar runt kort... Jag har mkt att lära :)
Ha en fin dag kram igen

Gilla Yoga sa...

Åh, vilken underbar byrå - vilken kul grej! Bra bra med inspiration för höstens alla pysselstunder. Och du, fixa gungstolen pronto!!! ;-)

Kram!!!

Maria sa...

Emelie: För att få till bilder och text MÅSTE du skriva i HTML-läget. Jag laddar alltid upp bilderna i skrivläget och sedan redigerar jag all text i HTML. Svårt att förklara men jag tror du hajar grejen!
Linda: Ja, visst var det en grym idé! Ja, jag ska ta tag i gungstolen jag lovar. Jag har lite medialt arbete att ta itu med på den stolen först...

Besökare