13.2.08

Allt jag tar på blir till guld

Okej, nu har jag varit sådär värdelös på att blogga igen. Jag är inte van vid det här med att jobba måndag till fredag. Det blir liksom ingen tid över. Men i helgen jobbar jag, så därför är jag ledig i morgon. Det ska bli så skönt. Dessutom är det Alla Hjärtans Dag och jag ska gå och handla goda råvaror till en smarrig trerätters middag. Nu sitter jag och lider av onda axlar efter dagens Body Combat. Men många steg blir det och jag kan tillgodoräkna mig fyratusen extra steg... Knåpar med dels en ny skiva till jobbet (så alla därifrån som läser bloggen - på fredag kan ni räkna med en ny skiva!) och en ny spellista till träningen och iPoden. (Som för övrigt var min julklapp till darling och som har använts av honom typ en sekund sedan dess.) Den här låten, som vi säkert kommer höra till blodet rinner ur öronen, och vi kommer önska att Skåne aldrig skulle blivit svenskt. Men jag gillar henne.

Inga kommentarer:

Besökare