2.2.08

Favoriterna


Så var den efterlängtade Elle-galan, redan bakom oss i tiden. Jag får nog erkänna att jag är lite besviken, i alla fall av de bilder som ligger på Stureplan.se att döma. Jag tänkte lista mina favoriter, och självklart även mina besvikelser och de som enligt min smak gjort totala missar.

Elin Kling gjorde mig inte besviken. I början, innan jag visste så mycket om henne, trodde jag att hon var överskattad. Den här blommiga klänningen är ännu ett bevis på att jag hade fel. Tråkigt bara att flickan ser så mager ut. Linn är också fin, men det är svårt att mäta sig med Elin...

Jag älskar mönstret och modellen på Freja Gidén's klänning, men tycker inte riktigt att hon bär upp den.

Marina Schiptjenko hade en klänning som var av sitt eget slag. Om jag ville gifta mig på en sandstrand i Karibien (vilket jag är för konservativ för...) hade jag velat ha på mig en sån här, fast helt i vitt.

Gillar Perelli's klänning starkt, men inte på henne och inte med den katastrofala väskmissen. Vad behöver man med sig på Elle-galan som tar så mycket plats för det första? Hur kan man tycka att det passar för det andra? Klänningen är flipp men Charlotte's känsla för styling är flopp.

Lars Wallin är alltid snygg.

En gissning är att Caroline Winberg, som faktiskt var svår att känna igen, kommer vara den mest omskrivna gästen när det gäller lyckat klädval och frisyr. Enkelt och snyggt. Jag gillar det också.

Sahara Hotnights gjorde mig faktiskt lite besviken. De brukar vara lika snygga allihop men igår tycker jag bara att fröknarna i mönstrat höll måttet. Den gråa dressen och maken längst till vänster gjorde inte fröken rättvisa. Däremot älskar jag klänningen från Minimarket.

Linda Sundblad hade klänning på kvällens Top3-lista enligt mig.

Flitiga och mycket kunniga bloggarna Eleonore och Karolina var ursöta. Svårt att slå Eleonore i Luella-klänning och rosettfrisyr. Lustigt bara att Freja Kjellberg från Top Model, dök upp i samma, originella frisyr - är stylisterna hangarounds måntro? Oavsett slår Eleonore henne med hästlängder. Hon är söt som socker. Gillar som vanligt Hotspot också...


Inga kommentarer:

Besökare