26.2.08

Trött på tisdagkväll


Jag är sanslöst trött. Har stressat som en tok hela dagen. Det är mycket att göra på jobbet och idag skulle jag verkligen behövt en praktikant. Får hålla till godo till i morgon då en av tjejerna kommer. Som sagt, jag är hur trött som helst och har klippt ihop ett gräsligt kollage, men jag ville visa mina fynd!

Innan frisören var jag en sväng förbi Wedins. Jag hittar aldrig något där. Eller rättare sagt, jag hittar en del godbitar, men jag tycker inte att man får vad man betalar för. Kvalitéten är likvärdig med Skopunktens budgetskor, men priserna dubbelt så höga. Dessutom snålar de ofta med sin rea och sänker inte ner halva priset när alla andra gör det. Resultatet blir då en katastrofal (ur handlarens synvinkel då) slutrea, eftersom grejerna inte säljer slut när man inte sänker ett par skor mer än 25%. Men det är bra för oss kunder, får då kan vi verkligen fynda!

Ynka 347 kronor betalade jag för dessa tre godingar. Bilderna gör dessvärre inte skorna rättvisa...

Underbara moccapumps med gulddetaljer (som enligt min man ser ut som en sänggavel från landet han kommer från)
Ankelboots i svartskimrande färg
Uuuuuursnygga beige moccaskor med platå ("horskor" skulle Skoslynan förmodligen kalla dem)
1597:- hade kalaset gått på vid fullpris...

Inga kommentarer:

Besökare