5.5.09

Från hjärtat

Hej på er!

Har inte blivit några inlägg på ett par dagar. Anledningen är att jag är helt under isen... Jag är världens mest glada och positiva person men de senaste veckorna har jag känt mig helt slut. Finner ingen energi alls i kroppen hur mycket jag än anstränger mig. I vanliga fall springer jag en runda på fem kilometer på under halvtimmen - nu kan jag inte ens ta en promenad i lugn takt utan att behöva stanna i uppförsbackarna för att hämta luft.

Igår var jag hos läkaren och fick mer allergimedicin utskriven, och i morgon ska jag tillbaka och ta en massa prover, då läkaren tror att en del av mina besvär inte beror på allergin. Mitt blodtryck är bra, men jag har oregelbunden puls och hjärtklappning. Jag känner inte igen mig själv och saknar mitt glada och energiska jag! Så den här veckan har jag av läkaren blivit beordrat att stanna hemma och bara vila. Vilket jag gör, och hoppas innerligt att jag känner mig mycket bättre på måndag. Jag vill bara att allt ska bli som vanligt igen så att jag kan gå och jobba och vara lycklig! Har inte orkat prata med någon och ville bara skriva detta, så ni vet vart jag tagit vägen...

7 kommentarer:

Johanna sa...

du är ju den bästa bundisen i världen! vila det är du värd=) älskar dig=) puss

jess sa...

Ta hand om dig!! Tänker på dig och hoppas du får energin tillbaks snart ♥

Anonym sa...

Älsklingmia!
Jag tänker på dej!....
Jag säjer som norrmännen; att även om det är motigt så går det i alla fall uppför! :-)
Stor kram från moster

Maria sa...

Tack vad snälla ni är allihopa... Åh tack moster för det härliga norska uttrycket, det fick mig att le =)

emelie samuelsson sa...

HOppas du får tillbaka energin inom kort!
kram

Maria sa...

Tack Emelie! =)

Emmelie "Mackan" sa...

åh min Mio va tråkigt att höra att du inte mår bra! Ta hand om dig nu, så ska jag hålla tummarna för att du kommer tillbaka till ditt rätta jag =)

Besökare