12.5.09

Vår









Det blev en sväng i trädgården idag också. Vi har en helt fantastisk trädgård, med mycket liv. Men med det följer ju också en himla massa ogräs, i synnerhet som den förra ägaren inte orkade med trädgården de sista åren. När jag är i trädgården och grejar, då är jag verkligen lycklig! Fåglarna kvittrar och kvällssolen skiner, vinden är ljum och det känns att sommaren är på väg. För att inte tala om alla vackra äppelträd som börjat knoppa ut.

Var inne på Åhléns innan idag och köpte stenar till min lavendelkruka. Satte dem i söndags och hoppas på att få se lite blommor knoppa sig om ett tag.

3 kommentarer:

jess sa...

Ååå jag känner verkligen samma sak!! Utomhus, ljummet, luktar gräs och lite syren.. Längtar tills flytten är avklarad och jag kan sätta mig utomhus i vår lilla trädgård :)

Njut av försommaren och hoppas du känner dig starkare!! KRAM ♥

Elin sa...

Vad fint det blir!

Maria sa...

Tack! Kramar till er båda ♥

Besökare