16.5.09

Status

Vädret...bjuder på solsken och nitton grader
Humöret...är avslappnat och jag njuter så mycket jag kan av en skön lördag
Har...ägnat Gula Faran all min energi, genom att tvätta, putsa, feja och snart ska han få nya däck. Löst Melodikrysset, bränt mackor i ugnen, gjort nya mackor. Läst bloggar, snackat med lite släktingar och funderat på om jag har någon bra uppfinning på gång som jag kan bli rik på?
Nu... sitter jag vid datorn på min morbrors kontor och väntar på att han ska sälja en bil till innan vi ska byta däck på min baby.
Glad...blev jag när jag hittade en gammal skiva med en fantastisk sång som jag sjöng på skolavslutningen i nian och som fick mig att tänka på min bästa älsklingsmoster. Jag fällde en tår.
Längtar...gör jag efter semester och någonting särskilt
Låten...som jag vill höra nu är Röyksopp feat Robyn. Den är ju så bra!
Ikväll... ska jag ha bestämt mig för något av de alternativ som finns att hitta på en lördagkväll som denna.

Inga kommentarer:

Besökare