7.5.09

♥ TACK ♥


Under veckan som har gått har jag verkligen haft tid att tänka efter. Och insett att jag, av olika anledningar, lever i en ohållbar situation för mig själv. Men i och med den här niten som jag gått på, eller vad man nu väljer att kalla det, så har jag insett att jag måste ändra på vissa saker i mitt liv för att jag ska orka med allt. För att kunna njuta av det som finns omkring mig igen och bli den harmoniska person som jag annars känner att jag är. Tack vare denna tid för omtanke om mig själv, känner jag mig nu lite lugnare och renare inuti.

Jag har under veckan känt mig överrumplad av de mängder av sms, kommentarer här på bloggen och telefonsamtal som jag fått från er, mina fantastiska vänner och släktingar, och jag känner mig mycket rörd över detta. Det känns skönt att kunna öppna sig, visa sig sårbar och få så mycket förståelse. Det är underbart att veta att jag har människor som bryr sig så mycket om mig, även fast vi kanske inte alltid hörs av så ofta. Ingenting är värt mer än er! Så till er alla vill jag bara säg - TACK - jag älskar er och bryr mig väldigt mycket om er också. Nu ska jag fortsätta att göra ingenting i tre dagar och sedan gå tillbaka till mitt jobb och hoppas att den energi jag då samlat, ska räcka till att bli en glad tjej igen. Om inte annat energi, till att göra de förändringar jag behöver för att kunna njuta av livet och inte bara rusa på som en ekorre i ett hjul. TACK.

2 kommentarer:

Freja sa...

ville bara säga att jag hoppas att du hittar tillbaka! puss

Anonym sa...

Hej Mia, Jag finns tillgänglig varje kväll, Kom gärna ut om du känner för det.
MVH Morbror

Besökare