14.5.09

Rastlös

Spikmattan var en helt fantastisk upplevelse! Fruktansvärt obehagligt den första minuten, men när klockan ringde efter tio minuter blev jag helt förstörd över att det redan var slut. Man får nämligen inte ligga längre än så i början.

Nu till det här med min skeptiska sambo. Trots hans skepsis, tog det inte mer än tre minuter från det att han nyss kom hem, tills han skulle provligga. Vet ni vad människan på fullt allvar säger, precis när han lägger sig på den?

"Kan inte du hämta min mobil, så jag kan spela spel under tiden?"

Nu förstår ni kanske varför jag tycker att den mannen behöver en spikmatta?

1 kommentar:

Emma sa...

Haha.. Din man låg ändå ner på mattan, min låg 1!! minut innan det var tråkigt och gjorde ont tack vare att han inte kan ligga HELT still!
Haha.. Jag ÄLSKAR den!!

Besökare