13.5.09

Hålla låda

Godmorgon! Har startat dagen med en fruktsallad och solen skiner för fullt härutanför. Jag har bestämt att det här ska bli en bra dag. I eftermiddag ska jag hålla säljutbildning för våra nya säljare på jobbet. Jag insåg att jag nog är lite ringrostig, eftersom det är flera månader sedan jag höll den senast. Dessutom har min dator som bekant kraschat, så jag får klara mig utan mina Powerpoint-presentationer. Men det ska nog gå bra ändå. Hålla låda är sällan ett problem för mig, som ni kanske vet...

2 kommentarer:

Tiiniz sa...

Jag tyckte kursen gick jättebra...utan din dator..;)!
Du är alltid lika tydlig och konkret!Ses på jobbet....kram Tiiniz.....P.s...trevlig blogg du har, nu när jag äntligen spanat in den!

Maria sa...

Hihi tack va söt du är! fortsätt spana vettja... Kram

Besökare