26.5.09

Shoppat

Idag har jag bränt lite riksdaler, mina vänner. Har inte shoppat så värst mycket till mig själv det senaste. Det har mest blivit saker till huset. Men nu känner jag mig nöjd med prylar hem för ett tag. (Som det känns nu iaf...)

I söndags var vi på middag och en av tjejerna hade världens snyggaste och skönaste skor. Hör ni hur jag övertygar både er och mig själv att jag inte skulle överleva utan detta köp? Det är nästan så att de här skorna skulle kunna rädda världen, tror jag. Never mind. Jag tänkte att jag åtminstone kunde kika en sväng i stan idag när jag var ledig.

Började försiktigt med ett par örhängen för 20 spänn på H&M (och då hade jag redan avstått ett träningslinne jag tidigare spanat in, som var på rea), men sedan gick det bara utför. Jag kom hem med en t-shirt, två par skor (de högklackade var de som min kompis hade) och ett par chinos också. Chinosen är roströda och de tänker jag ha på mig i morgon så då får ni se en bild. Det första paret är från Din Sko och de andra från Eurosko. Dock köpte jag inte svarta utan bruna.


Inga kommentarer:

Besökare