24.9.09

Den där Anka


Idag tog jag en välbehövlig sovmorgon, då det varit dåligt med sömn de senaste nätterna. Det blir en "ta hand om mig själv"-dag idag. Har käkat frukost länge och läst tidningen, druckit kaffe och ätit lite av den farligt goda cheesecake jag gjorde igår kväll.

Tänkte åka in till stan och spana lite senare i eftermiddag, innan jag ska köra combat klockan sex. Eftersom alla pratar om den där Anka till höger och vänster, gick jag in på TV3 och har nu spanat in första avsnittet. Nu förstår jag hysterin. Människan är ju fan inte klok i huvudet. Dessutom ser hon ut som en transvestit. Jag skiter i om brudar är golddiggers, men när man snackar så nedlåtande om de människor som försörjer ens man och med andra ord de som gör att hon kan leva som hon gör, då har man inte mycket respekt och "good manners" i kroppen.

Inga kommentarer:

Besökare