17.9.09

Morrn´morrn´

Godmorgon! Dags att slänga i sig frukost och fixa frillan, sen blir det jobb i vanlig ordning. Idag ska jag hem till mormor efter jobbet, min moster är i stan och ska bo där i natt. Har inte träffat henne sedan min födelsedag i början på augusti så det ska bli väldigt kul! Jag undrar jag om hon är sugen på att ta en promenix kanske...? Jag får lägga ner träningsskorna och hoppas på det.

Hittade den här kavajen från Vero Moda hos Asos. Såg dock att den är i svettiskvalitet (klockan är för lite på morgonen för att jag ska komma på vad fn det heter egentligen och sidan ligger nere för uppdatering...), men ni förstår nog vad jag menar. Ha en skön dag alla!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan älsklingsMia! Vi ses ikväll! Vilken tur jag slängde in ett par lågskor i bagaget i morse, moster har för en gångs skull högklackat på sig idag! Såklart det blir en kvällsrunda!

karin. sa...

Åh, jag vill också träffa moster!

karin. sa...

och jag gillar kavajen!

Besökare