27.9.09

Sliten

Godkväll på er alla! Jag måste säga att jag känner mig helt slutkörd efter den här helgen. Gick och lade mig halv elva igår kväll och sov till halv tio, ändå var jag skitseg när jag skulle till jobbet. Det var en extremt rörig dag och det märktes på kunderna att de inte orkade med att prova för att det var så stökigt i hela köpcentrat. Trist med såna dagar, när det känns som att alla är på lite smådåligt humör...


Funky stud leggings (lånat bild från Eva)

Men nu väntar en ny vecka! Var hos svärmor och åt middag för en stund sedan, och ska nu bara slappa hela kvällen så jag orkar med morgondagen. Kommer behöva beställa en miljon (känns det som) denim leggings från Pieces, för vi har sålt såna extrema mängder i helgen. Känns som butiken nästan är helt tom på vissa basic varor. Det blir stororder i morgon helt enkelt!

Inga kommentarer:

Besökare