16.9.09

Läggdags

Nyduschad, nytränad och nymatad! Jobbade till åttatiden - en hel del spring framåt eftermiddagen idag faktiskt - och tvingade mig sedan iväg till gymet för en halvtimme på crosstrainern och lite styrka. Måste försöka tänka att all träning är bättre än ingen träning alls... Nu är det sju veckor till vi åker och jag vill gärna vara i lite bättre form då än jag är nu.


Kläderna kommer som vanligt från Vero Moda/Only, halsband Pieces (det jag köpte igår), örhängen Lindex, boots Din Sko och ringen har jag fått av en snäll kompis. Ni ser väl vad det är för nåt...?



Väldigt nöjd med örhängena!



En rosett i svart "spets"! Tack snälla Marie =)

2 kommentarer:

glitzy sa...

gillar ringen skarpt

Maria sa...

japp den är grym, väldigt fin presse... jag har, precis som du, en rosett gaddad...

Besökare