11.9.09

Finfredag


Godmorgon på er! Ännu en vacker höstdag och såhär fina är äpplena i våran trädgård. Gårdagen spenderade jag i sällskap med bästa mormor. Vi tog en sväng ut i skogen och lyckades hitta lite kantareller. Alltså, det blir som ett gift när man väl hittat några, jag vill bara hitta fler! Att rensa dem är dock inte lika kul... De ligger i kylen nu så när jag kommer hem efter jobbet måste jag verkligen ta tag i det så att jag kan frysa in dem sedan.

Idag blir det jobb, har stängningen idag, sen väntar helgjobb för första gången på åtta(!) veckor. Det känns faktiskt lite roligt, det är ju trots allt på helgerna som det mesta draget blir i mitt jobb. Till kvällen har Berra lovat att laga lasagne så vi ska ha lite mys. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för dagens arbete.

Inga kommentarer:

Besökare