23.9.09

Hemmakväll

Landat i soffan framför teven. Efter två långa arbetsdagar hade jag planerat in ett träningspass ikväll, men fick så sjukt dåligt samvete mot min kära sambo. Vi är verkligen inte de som måste umgås 24/7, snarare tvärtom, mår vi bra att inte hänga på varandra jämt. Men den sista tiden har vi i princip mötts i dörren. Så jag omprioriterade, eftersom jag vart duktig med träning den här veckan, och åkte och handlade mat istället. Nu har vi ätit god kyckling i dragonsås och väntar på en cheesecake som står i ugnen.

Idag hade jag på mig Your Moda-linnet, som är designat utav vinnaren i tävlingen som pågick tidigare i somras. Leggings med nitar från Vero Moda, kavaj Only, halsduk och halsband Pieces, boots Din Sko, skinnhandskar Lindex.


Trivdes finfint i de här kläderna...


Inga kommentarer:

Besökare