8.9.09

Hösten på Vero Moda

Idag har vi varit i Göteborg och köpt in varor till mars, april och maj. Kollektionen var nischad till student och bröllop. Med andra ord många vackra klänningar som kommer passa till detta. Det är rätt märkligt hur skadad man blir i en bransch som mode. Mars känns som det är snart, och då har hösten bara just börjat!

Men om vi ska prata nutid, så är jag så nöjd med de varor som ligger på order till vår butik. Tänkte bjuda på ett axplock av mina favoriter. Samtliga varor har leverans i antingen oktober eller november. Jag längtar!Superfin klänning, jag gillar annorlunda skapelser som denna.
Nitar, nitar, nitar... Jag tror inte att jag kan få nog! Dessutom trivs jag väldigt bra i de assymetriska modellerna.
Sjukt snygg jacka i fuskskinn. De PU-kvaliteter som man tagit fram är riktigt snygga och kan nästan liknas vid äkta skinn. Väldigt bra, då skinnpriset just nu är så högt att en jacka i denna modell och med dessa detaljer, garanterat skulle hamna uppåt tvåtusen kronor om den tillverkades i skinn.
Den här klänningen, Faysa, hade vi en variant av i butik för ett par år sedan. Jag använde min massor men eftersom den är kasserad nu blir det perfekt med en ny till hösten.

Vilken tråkig top och slitna jeans som helst blir så väldigt snyggt om man adderar denna.
Fin vardagstopp med extra glamourtouch.
Den här kjolen står det mitt namn på....
Partyklänning utan dess like.
Hade en korsett-top i vintras som funkade perfekt på många kalas. Den här är ännu finare...

Jag kan inte låta bli att älska dessa coola haremsbyxor i satinkvalitet. Det bästa är att de passar lika bra med en enkel topp och Converse till vardags, som de gör till ett par heels när man ska ut på galej.


Ännu en partypjäs.

Mera nitar...

...och ännu mera nitar.

Inga kommentarer:

Besökare