18.9.09

Full rulle

Godkväll! Igår blev det tyvärr inte mycket bloggat... Fast jag tagit bilder på både mig och en av tjejerna på jobbet - men jag får lägga upp det senare ikväll eller i morgon. Det känns som det har gått i ett kör sedan igår morse.

På jobbet har det varit ganska mycket att göra de senaste dagarna, temperaturen har ju sjunkit några grader (dock verkar det bli varmare i helgen), och många har köpt jackor och stickat. Kul! Igår stack jag hem till mormor direkt efter jobbet och fikade med henne, bästa älsklingsmoster och yngsta syrran. Vi skämtade, skrattade, drack kaffe och hade skoj.

När jag kom hem igår vid åttatiden, hade jag en enda grej i åtanke - STÄDA OCH RÖJA! Fick världens ryck och gick fram som en ångvält! Organiserade i kökslådorna, där vi bara slängt ner grejer till höger och vänster sedan vi flyttade in, så nu har vi massor av plats. Dammsög och fixade, det är alltid så skönt att ha rent när det är helg. När Berra kom hem efter träningen gjorde vi en efterrätt som vi ska bjuda på här hemma hos mamma och pappa ikväll. Alla systrar är samlade och vi ska äta tacos och fredagsmysa ihop. Skönt med sådana kvällar!

Idag har det varit full rulle på jobbet, sprang runt som en tok och sålde kläder till massa glada och goa kunder, så svetten rann. När det är sån fart som det var idag, älskar jag mitt jobb till tusen - det finns inget roligare!

Inga kommentarer:

Besökare