1.4.08

Clubkvällen

I torsdags hade vi Clubkväll i butiken. Som vanligt var det mycket folk, (och som vanligt glömde jag ta kort) vi delade ut goodie-bags, jag pratade lite trender och Make Up Store var där och sminkade våra kunder fina. Make Up Store är min absoluta favoritbutik när man vill fräscha upp sminkväskan och uppgradera innehållet. Min arbetskamrat blev helt tokig när hon såg min samling ögonskuggor, eyedusts och glittereyeliners/ögonskuggor därifrån. Och de är verkligen grymma på sådant. Mascaran har inte övertygat mig helt, och foundation håller jag mig till annan, men annars älskar jag deras produkter.

Jag blir så glad varje gång jag går in där - inte bara för att alla färger får mig på gott humör - utan för att Nina som äger butiken är en så rar tjej. I torsdags gjorde de oss fina i vanlig ordning. Blogger.com strular - bilden går inte att ladda upp tyvärr.

Inga kommentarer:

Besökare