10.4.08

Summer style


KLÄNNING Vackert mönstrad klänning, som är lite höstig i färgerna, vilket jag tycker är spännande att matcha med sommarens accessoarer. Vero Moda
JACKA Den klassiska jeansjackan från Levi´s. Funkar till allt.
SKOR Helt fantastiskt snygga sandaler. Inte lika fantastiskt pris dock. Men det vimlar redan av snygga budgetalternativ ute i butikerna. Ett par sådana står högt på listan.
GLASÖGON Snygga från Pieces. Jag gillar brunt glas.
ÖRHÄNGEN Blaffiga guldörhängen från Cocoo.
KLOCKA Har förälskat mig i gamla damklockor med brunt (otippad färg?) läderarmband. Finns mängder på Tradera.

Bilder: Bestseller extranet, Levi´s, Browns, Cocoo och Tradera


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman, Tack för hjälpen. Nu vet jag vad jag kan ha på mig alt. köpa... tack för fikan idag=) den behövde lilla jag;-) kramar i massor

Anonym sa...

heeeeeej!

Tusen tusen tack för hjälpen! Känner att jag har låång lång väg kvar tills jag blir lika duktig som dig! Fixarn! Puss puss - du är bäst

Besökare