9.4.08

Vårlistan

Nu när jag köpt bil så får jag ju prioritera mina inköp lite mer. Därför tänkte jag att det kunde vara bra att göra en lista över saker som jag känner att jag faktiskt, på riktigt, saknar i min vårgarderob. Saker jag känner att jag inte kan leva utan denna vår. På listan hittills hamnar:

  • Jesussandaler
  • Svarta kilklackar eller ett par rejäla platforms
  • Chinos eller ett par cityshorts
  • Bikini med enkelt snitt
  • En riktigt bra kjol som går att ha i alla sammanhang. Barbent, till fest, till sött, till rockigt. Till allt, helt enkelt.
  • Solglasögon, gärna bruna
  • En kort klänning med enkelt snitt som går att variera och ha till sommarens alla fester
  • En ankellång, alternativ vadlång klänning, i stark färg
  • En rejält stor väska, helst i skinn
  • En blommig/paisleymönstrad klänning

Inga kommentarer:

Besökare