10.4.08

Listan i tänkbara bilder


  • Jesussandaler Dessa från Azzedine Alaia kan man ju alltid drömma om
  • Svarta kilklackar eller ett par rejäla platforms. Chloé och alltid lika snygga Louboutin´s
  • Chinos eller ett par cityshorts. American Apparel. De var röda från början. Jag försökte få dem att bli beige. Jag fick dem att bli en diffus färg och sen blev jag trött. Men ni förstår grejen.
  • Bikini med enkelt snitt. Vitamin A, hos Nelly, har jag köpt förut. De gör så enkla, men snygga bikinis i fantastisk kvalitet! Trodde aldrig det kunde skilja så mycket i kvalitet på bikinis, men dessa är värda varenda krona.
  • En riktigt bra kjol som går att ha i alla sammanhang. Barbent, till fest, till sött, till rockigt. Till allt, helt enkelt. Härliga Petra skirt från Only. Kommer i svart och en sån vill jag ha.
  • Solglasögon, gärna bruna. Budget från Pieces
  • En kort klänning med enkelt snitt som går att variera och ha till sommarens alla fester. I morgon är det jag som övertalar chefen att jag får köpa hem den här fantastiska halterneck-skapelsen. Som dessutom kommer i ärtgrönt. Till superpris. Från Only.
  • En ankellång, alternativ vadlång klänning, i stark färg. Mönstrad från Vero Moda. Ska prova och se om jag ser klok ut i den.
  • En rejält stor väska, helst i skinn. Skinn från Pieces. Perfekt, går att bära över axeln och på armen.
  • En blommig/paisleymönstrad klänning. Vero Moda. Tänk så snygg till brunbrända ben, jesussandalerna, en jeansjacka, stora örhängen, utsläppt lockigt hår och skinnväskan. Sommar! Jag tycker inte att det gör något att den har lång ärm.

Inga kommentarer:

Besökare