8.4.08

My Italian loverboy


Länge, länge har jag lurat på att köpa en bil. Men inte alls varit sugen på att offra alla de kronor på en sådan. Nu är det så att jag inom en kort framtid, kommer flytta utanför stan och känner därför att en bil är högt på prioriteringslistan. Så häromdagen slog jag till på en sån här! Världens sötaste lilla Fiat. Den gjordes för femtio år sedan, men sattes sedan i nyproduktion. Vilket resulterade i dessa här ovanför. Min är gul och hur söt som helst. Jag är jättekär! Men det innebär ju dock att kläd -och habegärkontot minskar drastiskt förstås. Jag är redo. Ni kommer alltså få se mig blogga om vackra bilturer, mer än nya klänningsinköp framöver. Ha ha.

2 kommentarer:

jess sa...

.. det är så roligt att lämna kommentarer :) Och att få! MEN GUUUUUD VILKEN UNDERBAR!! Tar du svängen förbi Jönnet nu då? ;) Krämkram

Maria sa...

Jag veeet... Helst hade jag velat ha en rosa men man kan ju inte få allt. iaf inte om man vill ha sin bil nu och inte om ett halvår!!

Besökare